WORKSPACE – et moderne kontorunivers

Mange af vores faciliteter står til gratis afbenyttelse for lejerne, men da behovene ikke er ens i de forskellige virksomheder, vil der også være faciliteter og tilvalg, hvortil der er knyttet en brugerbetaling.

Møde- og konferencelokaler

Som lejer hos WORKSPACE – uanset om du lejer 10 eller 2000 kvm. – får du mulighed for at leje et af vores møde- eller konferencelokaler, der ligger placeret forskellige steder i ejendommen.

Udstyret vil være i orden, så du f.eks. kan vise dine præsentationer via en projektor.

For at holde system og orden, er der blive tilknyttet et bestillingssystem med et gebyr på kr. 55/time +moms. for brug af møde- og konferencelokalerne.

Lynhurtigt internet

Hos WORKSPACE har vi en lynhurtig internetforbindelse, så du kan kommunikere problemfrit med hele verden.

Priserne på internet er ekskl. moms:

  • kr. 119,20 for et kontor med én arbejdsplads
  • kr. 159,20 for et kontor med to arbejdspladser
  • kr. 199,20 for et kontor med tre arbejdspladser

Frokost- eller kantineordning

Som lejer hos WORKSPACE kan du benytte vores frokostordning.

Der leveres på alle hverdage af Frokost+, baseret på en online bestilling. Du kan altså få en lækker frokost til en attraktiv pris.

Det vil naturligvis også være muligt for lejerne at indgå aftaler med leverandøren af den daglige frokost, hvis der er behov for servering til øvrige arrangementer, både på WORKSPACE og “ud af huset”.

Hos WORKSPACE, er der naturligvis adgang til kaffe, ligesom der er adgang vand og andre kolde drikke.

Vi er klar til at modtage dig i receptionen

WORKSPACE receptionen har åbent man – torsdag, kl. 8-16 og fredag 8-14. Her sidder personale, der kan hjælpe dine kunder eller forretningspartnere med at finde vej, guide dig de første gange du skal bruge kontormaskinerne, eller hjælpe med at besvare de spørgsmål, der trænger sig på.

 Da receptionen ligger lige ud til indgangspartiet, vil personalet have en vis føling med, hvem der har sin gang på WORKSPACE.

Parkeringsforhold

Hos WORKSPACE er der talrige parkeringspladser, som fordeler sig rundt på matriklen, så det burde være let at finde ledig plads. Kombineret med de særdeles gode tilkørselsforhold giver det lejerne store befordringslogistiske og tidsmæssige fordele i dagligdagen.

Et effektivt arbejdsmiljø med nye, moderne kontormaskiner

WORKSPACE skal være et topmoderne kontor- og virksomhedsmiljø, og derfor er der naturligvis installeret helt nye kontormaskiner.

 Som lejer får du f.eks. adgang til at benytte de nye, moderne maskiner til print, kopiering og scanning, og personalet vil kunne hjælpe dig de første gange du benytter dem.

Lad batterierne op i de rekreative loungeområder

WORKSPACE er et erhvervsmæssigt kraftcenter med gode erhvervsrettede faciliteter.

 For at din virksomhed får størst mulig succes, sørger vi for, at rammerne også indbyder til små eller større pauser i vores lounges, her gives der samtidig mulighed for at skabe sociale og erhvervsmæssige relationer.

Et netværk til samarbejde og sparring, er med til at motivere og optimere, og er den bedste grobund for vækst i de respektive virksomheder.